hej til jer ude i space

Velommen til en anderledes side om mit liv - om at være misbruger , drømmer, adoptivbarn , ensom , cutter ,, og politisk engageret


jeg er sebastian 34 år .. bor i odense og er udannet pædagog ..

Sidevisninger i alt

Faste læsere

Om mig

Mit billede
jeg er frisk sej og en fighter . har altid drømt om at udgive en bog .

fredag den 22. oktober 2010

At være syg men se det raske

Livet er som borderline ikke nemt altid ..  Det er op og nedturer og accepten af sygdommen er svær at finde , når man  gerne vil være rask.

Men  raske mennesker har jo alle deres at slås med og hvorfor slås.  Min livskvalitet som adoptivbarn med mange svigt er jo at jeg idag kan tage ansvar for mit liv ,  jeg ikke tager stoffer ,  jeg ikke har været i  spjældet ,  at jeg  ikke har en livstruende sygdom ..  og at jeg hver dag  kan vælge

Det svære ved at have borderline er så .. at ens mangel på kontrol.  på  struktur ,,   og på overblik er enormt tough at  have men jeg ved jeg kan og jeg vil og jeg vil kun sige at man  må øve sig hver dag..

når jeg er i nede som jeg er for tiden --- så  må jeg jo  bare acceptere . at jeg ikke er glad , ikke kan  med andre mennesker og at jeg isolere mig ,. men det forstår jeg nu . gjorde jeg ikke før . det var jeg bare syg og drak men idag er det ikke min skyld men mit ansvar at gøre noget ved det...

og den største gave er at kunne bede om hjælp.---

Ingen kommentarer:

Send en kommentar