hej til jer ude i space

Velommen til en anderledes side om mit liv - om at være misbruger , drømmer, adoptivbarn , ensom , cutter ,, og politisk engageret


jeg er sebastian 34 år .. bor i odense og er udannet pædagog ..

Sidevisninger i alt

Faste læsere

Om mig

Mit billede
jeg er frisk sej og en fighter . har altid drømt om at udgive en bog .

torsdag den 30. december 2010

afskedsbrev til den nye familie

 
Kære Inge lykke ? Dorthe Lykke
Jeg vil ønske jer et godt nytår og gode tanker for jeres liv i det næste års tid,.
vil gerne takke jer for mødet .. og sige at jeg lærte i jer nogle smukke dejlige mennesker ..
kan jo kun ønske jer det bedste ,, og er ked af al den smerte som i har oplevet i det sidste år..


jeg kom til at holde af jer og var glade for at i tog så godt i mod mig
bare vare et øjebliks moment af savn og længsel ..
ved ikke hvad der skete og hvad jeg har gjort , og er også ligeglad-- for jeg har det godt med mit liv og føler ikke
at jeg har gjort jer fortræd på nogen måde, måske skulle jeg ikke have opsøgt jer , men det er så nemt at være bagklog
jeg håber jo at du
dit ønske ,. men jeg savnede jer og anede ikke hvad jeg skulle gøre.--
men idag har jeg et godt liv , har fået styr på mit misbrug og har fået hold på mit liv og da jeg ikke længere ved om i vil have noget med mig at gøre
vil jeg ønske jer held og lykke med alt. opsøger jer ikke mere og ønsker ikke mere at genere jer med mit selskab ..
havde drømme om at få en relation til jer men må erkende at det er også jeres ønske og jeg går derfor min egen vej. men
der går ikke en dag hvor jeg ikke har jer i hjertet og hvor jeg ønsker jer det bedste..
i er altid velkommen til at kontakte mig senere hen men har også mit liv , mine behov og mine ønsker for fremtiden og ikke sikkert i
bliver en del af dem,. op til jer
jeg skal hilse jer fra monse,. og hils tøserne . håber de har det godt de to dejlige piger ,..
 
 
, men kan også se at det hele måske Inge kommer videre og du finder et holde punkt i livet. ved jeg måske var egoistisk og ikke respekterede

godt nytår og kh seb
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar