hej til jer ude i space

Velommen til en anderledes side om mit liv - om at være misbruger , drømmer, adoptivbarn , ensom , cutter ,, og politisk engageret


jeg er sebastian 34 år .. bor i odense og er udannet pædagog ..

Sidevisninger i alt

Faste læsere

Om mig

Mit billede
jeg er frisk sej og en fighter . har altid drømt om at udgive en bog .

tirsdag den 28. december 2010

Den spirituelle dødskarrusel

Det som  skræmmer mig er mennesker med en overbevisning som tilsidesætter alle  menneskelige værdier men som misbruger andre menneskers tillid til livet igennem magt , tro og penge. Disse  har jeg jo  oplevet på  Udbyhus og  igen  Deplhi Acadami  hous med Martin Hulbæk.-  Begge steder  nåede jeg at få et tæt forhold til og begge steder fik jeg en fornemmelse af snyd og bedrag . det pudsige var at både udbyhus og delphi endt i Operation X .  Denne blogg handler om  bedraget som Martin Hulbæk  brugte over for min daværende Kæreste Cristina og mig , da jeg blev introduceret for dette  grimme sted...

i sommeren 2008 havde jeg mistet min kæreste som var utro og som legede med min følelseser,  jeg tog et  tilbagefald med stoffer og sprut og vågnede op på sygehuset med totale abstinenser og en mega psykose.  Jeg var væk fra livet og havde dybe selvmordstanker og anede ikke hvordan jeg skulle få  mit liv tilbage.  men så rendte jeg ind i en frelser på Dating Dk  som  Hed Christina Coco ..  En meget sød kvinde som jo blev betaget af min manipulerende bedrag  som jeg jo  brugte når jeg datede løs på  dating dk. 

Cristina boede på  sydfyn  , var meget spirituel  og havde gode tanker om livet men bedraget hun stod for var ved at koste mit liv på mange områder.  Hun var skræmmende for hun havde en evne til at trænge ind i folk og flytte rundt på en som hun ville.  Hendes historie om hendes eksmand og deres forhold var hendes indgangsvinkel til at fange mig,  hun fortalte om  løgne , utroskab og druk og hvor synd det var for hende og at hun jo altid rummede andre mennesker i kraft af hendes stilling som  virksomhedskonsulent..

Hun havdde to  børn  på 3 og 5 år som  hun elskede over alt på jorden.  men hendes valg af at møde mig var hendes valg og ikke mit.  Jeg skrev til hende om jeg måtte bo hos hende , for havde så mange abstinesner og utro at jeg ikke kunne leve mit liv og allerede der .-. forstod jeg ikke hvorfor hun ikke valgte mig fra.  3 dage efter besøgte hun mig inden hun skulle ud og sejle.. Der  snakkede hun om hvor meget jeg solgte mig selv og at hun ikke kunne scores af mig , men samtidig med begyndte hun at heale mig , for hun vidste jo hvordan jeg ville få det godt .  Det skræmte mig lidt , og jeg var også usikker på om jeg var så interrerseret i det åndelige som jeg havde udtrykt på min dating profil.


noget sjovt men også underligt var  - at   hun arbejde som jobkonsulent . og en af hendes kolleager var min tidligere sagsbehandler,  hendes eksmand nye kæreste havde jeg gået i paralell klasse med på seminariet og  en af hendes klienter var min ekskæreste .  hvilket ikke var så fedt for jeg havde haft mange problemer med hende.  så der var en højere mening med det hele ...
men efter dette møde . skulle jeg da også lige møde hendes to drenge   i efterårsferien selvom jeg stadig havde uro og  senabstinenser og .det var  en uge efter jeg havde forsøgt at begå selvmord...  senere sagde huntil mig at  hun ikke anede hvordan en misbruger var og  at hun aldrig ville have  kærestet mig , hvis hun vidste hvor slem jeg var .-    hallo  ikke mit ansvar  og mangel på ansvar fra hendes side---

vi  datede  og blev kæreste og i starten var det  rigtig dejligt - gå turer ved stranden og  hyggestunder med ungerne .-  jeg blev meget glad for den ene af ungerne anders en lille fræk purk  men det skræmte mig med ham ¨på  5 år- han var enormt bange for sin mor og for livet og  havde nogle  meget storer  angstanfald som jeg  tænkte over.. men fik at vide når han  gik helt bananas - at jeg ikke skulle blande mig i deres opdragelse og så  holdt jeg kæft .. 

efterhånden som jeg blev mere og mere frisk opdagede jeg skår i  glæden og facaderne i Cristinas liv begyndte at krakelere.-   Hun ville have mig med  til alt  ang  hendes healing og clayvoyance og forsøgte at overtale mig til at komme med til delphi . og prøve en clayvoyance .  jeg var på antiddepresiv og var jo stadig psykisk sårbar -  og der er i medierne blevet advaret mod at lave  seancer med psykisk  påvirket mennesker...

men hun overtalte mig og da jeg trådte ind ad døren  kunne jeg  mærke en falskhed og  overfladiskhed med det samme . de var hjernevasket alle sammen og kunne mærke den der  afstandstagen til min forundring --   jeg  prøvede en clayvoyance og kan sige at det virker men det var ikke  iorden at jeg skulle prøve det og kunne se at manden martin hulbæk  han ikke ejer  nogle former for menneskelige værdier-   han  tjente penge på andres sygdomme ..  inklusiv mig ..  og jeg fik det faktisk dårligt...





Senere  blev jeg inviteret  til helsemesse sammen med hende og hendes soulmates i delphi  - og  inden vi skulle ind til messen i vejle ..  lavede de en åbning  med en cd . så de  kunne modtage gudernes krafter til at praktisere healing og clayrvoyance . fuck jeg blev bange, for jeg blev også åbnet men jeg anede ikke hvad jeg skulle bruge det til.  Jeg  følte mig ensom på messen , for cristina og martin hulbæk og  de andre ændrede totalt karakter og jeg kunne slet ikke snakke med dem, som jeg gjorde med almindelige mennesker,   så måtte gå en tur og komme væk fra det åndelige pis...
---








Cristina ville møde min nye mor og søster og det  lykkes at overtale mig til at tage til fredericia sammen med  hendes to drenge .  det var ok hyggeligt men  den ældste flippede totalt ud og skreg flere gange . men Cristina var glad for min mor  og  alt føltes  på det tidspunt som  idlylerisk   ny smuk kæreste - børn - min mor og min søster . jeg var lykkelig ...  men min mor undrede sig over mig  - for jeg  blev  anderledes .   blev mere og mere trist og  ja snakkede ikke om noget mere som jeg gjorde i starten . for cristina hun  tog mine energier . som man snakker om i de spirituelle kredse og hun fortalte mig at jeg  selv var et meget negativt emne som  drænede hende for energi .  sikke et forhold var smiler

vi legede en lykkelig familie men jeg blev mere og mere bange for Cristina. Det viste sig at alt hvad hun fortalte om sin eksmand var løgn . hun  begyndte at opsøge sin ekskæreste og gå på værtshus og hun havde travlt med at skulle være venner med min nye familie. samtidig så gled vi mere og mere fra hinanden ,  hun healede min kat ,.  hun healede sin søn og hun healede alle .. for samtidig med at jeg havde hende . så  var mit liv  også i en nye face-  Udbyhus  og operation X skulle  sendes i oktober og der mødte hun min kammerat poul erik som jo også havde været med i den. vi var ikke gode venner  men  vi så udsendelsen sammen.

Cristina og han begyndte at tale sammen bag min ryg og han blev også introduceret for delphi acadamy -  for han var også meget åndelig og spirituel . men det farlige er jo når man tror at man kan fralægge sig ansvaret og lade guder og ånder tage over. Det ville jeg ikke og havde meget modstand mod det hele og blev bange.

Når vi var nede ved Cristina  fik hun besøg af døde .   vinden den pustede og starinlysende begyndte at gå ud .  Hendes Søn var meget bange og hang på hende som et spædbarn .- men han var bare et indigobarn som hun skulle beskyttet .  fuck  hvad var det lige der skete ...





Det her handler ikke om at hænge hende ud men at fortælle hvor meget fanget et andet menneske kan være fanget af tankespind og løgne i sit liv.  hun  var begyndt at gå  inde i et spirituelt hus der hed Delphi Acadamy.. Som  blev  ejet af Martin Hulbæk.  ham mødte jeg til en seance som jeg blev inviteret med til ,  men mødet  med det spirituelle blev  et maredridt for mig - jeg mistede mere og mere mig selv og  Cristina overtog min sjæl med  seancer der gjorde mig dårlig..  både over for mig men også over for min nye familie og venner. 

vi skulle holde jul sammen og jeg skulle møde hendes familie til  julefrokost men jeg var sku så skræmt af dem og det- for når vi var sammen ,, så var hendes far og svigerinderne  nogle idioter og grimme og  de havde været så onde ved hende og svigtet hende under skillesmissen, men når vi mødtes til  jul og fødselsdage  ændrede hun sig ..   så var de så søde og så var alt så idlylerisk men hendes 5 årig søn var stadig  helt kokset . flippede ud . tudede og skreg ...  men havde en oplevelse af at jeg faktisk godt kunne når ham fordi jeg var mig .  for gik en tur alene med ham en aften og så slappede han af .-  det var som om han var bange . for alt...



http://www.delphiacademy.dk/index.php/forsiden/videoer  -  er det   fup eller fidus -.--   det er for mig   en måde at få folk til at begå selvmord.   -  folk   lad være med at  forsvinde -   lad martin hulbæk  være  hvis du vil dit liv  vinde,.  kvaksalver og  pengegrisk  mand ..    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar