hej til jer ude i space

Velommen til en anderledes side om mit liv - om at være misbruger , drømmer, adoptivbarn , ensom , cutter ,, og politisk engageret


jeg er sebastian 34 år .. bor i odense og er udannet pædagog ..

Sidevisninger i alt

Faste læsere

Om mig

Mit billede
jeg er frisk sej og en fighter . har altid drømt om at udgive en bog .

tirsdag den 21. december 2010

ny Identitet - nyt liv -- fortsættelse

mit nye liv med min  nye mor -  hendes mand  og min skønne kønne søster  dorthe.-   var jo  begyndelsen på en lykkelig tid . men det skulle ende med at blive endnu en fiasko

i det første halve år af 2008 --  gik alt godt . selvom jeg ofte kæmpede med mit misbrug på grund af   smerten i liv omkring  fortiden.  udbyhys  - eksfamilien og en ekskæreste.. så  var min nye mor der meget.  Dorthe og hendes to piger  stella og sidney var der ikke så meget , men når jeg så dem , var jeg så lykkelig.  elskede dem så højt.,

Dorthe var selv blevet adopteret  og havde også sit issues med sit liv , så hun havde rejst meget rundt i verden og boede pr tid i ægypten med sin mand ,. Det var hårdt at blive glad for en som ikke var hjemme så meget men ja jeg havde jo vendet mig til at leve alene og savne alle omkring mig , så hvorfor ikke

efterhånden kom jeg ud af mit misbrug da jeg startede på  et værested , og begyndt i na .. og derefter begyndte jeg at få et bedre forhold til min nye familie men jeg lavde stadig lort i mit liv.  Fandt sammen med en ny kvinde som hed anja som  havde 4 unger.  Hun drak en del og brugte mig kun til at passe hendes børn og få lidt sex men hun havde det så skidt og kørte mig rundt i  hjørnener , fordi lille pleasersebastian  jo ikke kunne sige fra.  hun ville være socialrådgiver men behandlede mig som en lort . så fik nok af hende og sagde fra til sidst. 

hendes børn blev svigtet gang på gang, fordi hun jo skulle havde mænd ind som hun ikke ville men som blev glade for dem, inklusiv mig, ,. så resultatet var ikke hævn men retfærdighed og omsorg for ungerne , der endte med en anmeldelse til kommunen for omsorgssvigt til kommunen ,. for er der noget jeg hader så er det når børn skal svigtes og skal være en del af noget de ikke selv kan vælge...

min nye familie blev jo en del involveret , for jeg blev jo meget påvirket med alle mine nedturer omkring anja..  så  min familie og nye kærester blev jo genstand for min identitetskrise og manglende tillid til andre mennesker . og  ja det væreste ved at blive clean var jo at få følelserne tilbage men også det bedste..

mit liv var et kaos.  jeg havde en mor som ville mig og som af skyldfølelse over at have svigtet mig .. gentagne gange var i mit hjem og legede mor mor og mor men ja jeg kunne ikke sige fra og var jo taknemlig for hende i mit liv men  moderbindingen var enorm og  destruktiv .. og jeg havde svært ved at ånde...   min søster advarede min mor om at jeg også skulle have fred .-. og  med tiden fik jeg også fred...

Det som var svært var jo at løsrive mig fra min gamle familie med mange minder og så starte et nyrt liv med et nyt navn og ny familie,  hver gang jeg besøgte den nye familie i fredericia . skulle jeg forbi middelfart hvor de gamle boede.    at sige farvel til 7 nevøer , niecer ,  far , mor - tre søskende kræver meget mod og meget svigt - at få sig til men jeg har idag aldrig fortrudt det.  selvom savnet og smerten over at gøre nogen ondt - har fulgt mig men ved jeg ville have været død af mit misbrug , hvis jeg skulle leve som offer , det sorte får ,.   en skændsel i en borgerlig familie hvor værdier som respekt og ærlighed ikke var eksisterende ...

så valgte  mått jeg tage . og jeg  måtte leve med megen skyld selv bagefter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar